maandag 5 december 2011

Decemberdipje.

Tja, er zijn twee weken voorbij.
Ik wil telkens een nieuw stukje beginnen, maar het lukt me maar niet.

Dat is echt vervelend.

Ik heb het gewoon zó ontzettend druk. Het is verschrikkelijk. Iedere dag school van negen tot vier en dan heb ik nog werk en stage. Op zondag ben ik ook al niet meer vrij, want dan maak ik huiswerk waar ik doordeweeks geen tijd voor heb.
Ik heb zelfs alle voorpret van Sint gemist. Ik heb geen Piet gezien en vraag me af of ze uitgestorven zijn.

Ik wilde wel iets schrijven, maar ik weet niet goed waarover. Mijn stage levert leuke verhalen op, maar ik heb geheimhoudingsplicht en mag er dus niet over schrijven. Uitstapjes en uitgaan hebben ook niks aan materiaal opgeleverd. En op school en op mijn werk gebeurt ook niet veel lolligs, dus dan houdt het wel een beetje op.

Het is even de decemberdip, denk ik. We moeten weer gezellig doen, want-het-is-bijna-kerst-en-vrede-op-aarde-enzo en met gezelligheid komt drukte. Geef me even wat tijd en er komt wel weer iets.

Om aan al dat depressieve nieuws een einde te maken, heb ik nog wel even een blij nieuwtje. Ik heb kaartjes voor Kasabian!
In maart kan ik in ieder geval Amsterdam onveilig maken.



Oh baby, I was born,
With a fast fuse.
I got no time to love,
Just a city to abuse.

1 opmerking:

  1. Hee, ik had hierop gereageerd! Maar ik weet niet wat ermee gebeurd is.
    Goed, het is nu anderhalve week later, wat mijn opmerking dat de kerstvakantie nu echt dichtbij komt geloofwaardiger is ;) en gelukkig kun je je verheugen op het concert! Ik hoop dat dat je een beetje oplicht in donkere dagen :)

    BeantwoordenVerwijderen